fbpx
+36 1 371 0833
1117 Budapest, Hunyadi János út 1.

A Guess márka: Claudia Schiffertől Jennifer Lopezig!


A Guess egy amerikai divatmárka, ami a női és férfi ruha mellett divatkiegészítőkkel is foglalkozik. Órák, ékszerek, parfümök, cipők. Mielőtt 1981-ben a Marciano testvérek Amerikában megalapították volna a divatmárkát, Franciaországban MGA néven nyitották meg üzletüket. 1977-ben érkeztek Los Angelesbe, hogy megvizsgálják az amerikai piacot, ott is képesek-e arra, hogy a Franciaországban már sikeresen felépített üzletüket meghonosítsák. A Beverly Hills-en megnyitott első üzletük hatalmas sikert hozott számukra. 1984-ben kezdődtek órákkal, karórákkal foglalkozni.

A Beverly Hills-i üzlet az első évben hat millió dollárt termeltek, ami lehetővé tette számukra, hogy 1992-ben már a legnagyobbak közé kerüljenek és olyan szuper modellt szerződtessenek reklámkampányukba, mint Claudia Schiffer.

A német színésznő és modell Claudia Schiffer azon kevés szupermodellek közé tartozik, Christy Turlingtonnal, Cindy Ceawforddal, Linda Evangelistával és Naomi Campbell-el közösen akik az 1980-as évek végén és az 1990-es évek elején megváltoztatták a divatot.

Claudia Schiffert 17 éves korában egy diszkóban fedezte fel a Metropolitan divatügynökség vezetője, a Guess reklámkampány után a Revlon reklámarca lett. 1995-en a Fashion Cafe résztulajdonosa lett. 2002-ben ment férjhez és három gyermeke született.

[youtube v=”9lcAqXfDo24″]

2012-ben a márka harminc éves jubileumán Claudia Schiffer visszatért és egy újabb fekete-fehér reklámfilmet forgatott a Guess-nek.

[youtube v=”2R8hgftN7cc”]
2018-ban a Guess új reklámarca Jennifer Lopez lett. Az amerikai énekes, színésznő, divattervező és producer Madonna mellett a világ legsikeresebb énekesnője. 2011-ben a People Magazin a világ legszebb nőjének választotta. A Forbes magazin 2012-ben úgy határozott, hogy ő a világ legbefolyásosabb híressége.

Watch4you hírek ,